Advertisement

SÖKER TILL IDOL AUDITION 2019 - GÖTEBORG

SÖKER TILL IDOL AUDITION 2019 - GÖTEBORG Skicka in när du sjunger till mig!
Jag kommer börja med en ny serie på kanalen där jag i flera avsnitt kommer reagera på det ni skickar in tillsammans med andra svenska stora artister och välja ut 1-2st från varje avsnitt som går vidare.
Vinnaren kommer att få spela in en låt tillsammans med mig som släpps på Spotify!
Vill du vara med och få chansen att synas eller till och med kanske vinna?
1. Skicka in en bra video när du sjunger
2. Maila till SebastianTadrosOfficial@gmail.com
3. Beskriv dig själv och skriv lite kort om varför du vill vara med osv. Skriv gärna din Instagram också!!
OBS. Ingen åldersgräns!! ALLA får vara med!!
Sprid gärna detta vidare om du känner någon som borde vara med!

Länk till Grannen Måns låt:
Musikvideo:
Spotify:

Följ mig på socialamedier!
❥ Spotify - Sebastian Tadros 'My Love'

❥ Instagram - SebastianTadros
❥ Snapchat - SebastianTadros
❥ Facebook - Sebastian Tadros

❥ Kläder/Merch -
❥ Kontakt/samarbeten - seb.tadros@gmail.com
Bokningar - sebastiantadrosofficial@gmail.com

idol,idolse,idol sverige,2019,göteborg,nico benzon,kammi,sebastian tadros,sjunger,tävling,grannen måns,rullar i limousine,guldbiljett,vinnare,artist,mariestad,

Post a Comment

0 Comments