Advertisement

Market Starbucks İçecekleri VS Gerçek Starbucks İçecekleri! (Hangisi İYİ?)

Market Starbucks İçecekleri VS  Gerçek Starbucks İçecekleri! (Hangisi İYİ?) Herkese Merhaba, Bu videoda markette satılan Starbucks kahveleri ile gerçek Starbucks kahvelerini kıyasladım.Türkiye'de bir çok kahve yapan restoran açıldı ve Starbucks'ta en çok tercih edilenler arasında yer alıyor ben de marketlerde satılan ürünleriyle kıyasladım tatları gerçekten benziyor mu? Hepinize iyi seyirler.

beni instagramdan da takip edin !!

iş birlikleri; firat.sobutay@temagency.com

Videolarımı beğendiyseniz kanalıma "abone olup" bildirimleri açarak diğer videolarımdan haberdar olabilirsiniz.

Hepinize selamlar ben Fırat Sobutay :) . Kanalımda sizleri bol eğlenceli videolar bekliyor . Gülerken sizleri de güldürmek , sizleri de eğlenceme ortak etmek en büyük amacım :) Videolarımdan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı unutmayın !! Görüşmek ve “Gülüşmek” üzere :)

fırat sobutay,fırat,sobutay,starbucks,starbucks içecekleri,starbucks kurabiye,fırat yemek,tatma videoları,oha,diyorum,yapyap,mediakraft,Market Starbucks İçecekleri VS Gerçek Starbuks İçecekleri! (Hangisi İYİ?),mocha,starbucks kahve yapımı,recep ivedik starbucks,starbucks coffee,tr,trend,

Post a Comment

0 Comments